Regulamin Wynajmu Houseboata jako Hotelu na Wodzie

Data ostatniej aktualizacji: 20 lutego 2025 r.

 

Rozdział 1: Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem: [www.domnazalewie.pl] (dalej: „Serwis”) oraz warunki wynajmu houseboatów pełniących funkcję hotelu na wodzie (dalej: „Obiekt”). 
  2. Operatorem Serwisu i właścicielem Obiektu jest Paweł Kępczyński, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Paweł Kępczyński, z siedzibą w miejscowości Marcelów 2A, 26-660 Jedlińsk, NIP: 948-133-14-06, REGON: 141444242, zwany dalej „Operatorem”. 
  3. Serwis służy do:
    • prezentacji oferty wynajmu houseboatów,
    • rezerwacji noclegów na houseboatach,
    • sprzedaży dodatkowych usług związanych z pobytem.
  4. Korzystanie z Serwisu oraz dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu przez Gościa. 

Rozdział 2: Definicje

 

  1. Operator – Paweł Kępczyński, odpowiedzialny za zarządzanie Serwisem oraz Obiektem.
  2. Gość – osoba fizyczna lub prawna dokonująca rezerwacji i korzystająca z usług oferowanych przez Operatora.
  3. Obiekt – houseboat pełniący funkcję hotelu na wodzie, umiejscowiony na Zalewie DOmaniowskim, Konary 8, 26-432 Wieniawa, oferowany do wynajmu przez Operatora.
  4. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem [www.domnazalewie.pl], za pośrednictwem której Gość może dokonać rezerwacji Obiektu.
  5. Rezerwacja – umowa najmu Obiektu na określony czas, zawarta pomiędzy Gościem a Operatorem za pośrednictwem Serwisu. 

Rozdział 3: Rezerwacja i płatności

 

  1. Rezerwacja noclegu odbywa się poprzez:
    • wypełnienie formularza rezerwacyjnego w Serwisie,
    • zaakceptowanie warunków rezerwacji i niniejszego Regulaminu.
  2. Płatność za rezerwację jest dokonywana w formie:
    • 100% płatności w momencie złożenia rezerwacji.
  3. Brak wpłaty w terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji. 

Rozdział 4: Zasady pobytu

 

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o 11:00 dnia następnego.
  2. Goście zobowiązani są do korzystania z Obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami bezpieczeństwa.
  3. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-6:00.
  4. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania otwartego ognia.
  5. Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe z ich winy podczas pobytu. 

Rozdział 5: Polityka dotycząca dzieci i zwierząt

 

  1. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w Obiekcie bezpłatnie.
  2. Domek zapewnia komfortową i bezpieczną przestrzeń, jednak ze względu na położenie na wodzie zalecamy szczególną opiekę nad dziećmi.
  3. Nie akceptujemy pobytu zwierząt.

Rozdział 6: Anulowanie rezerwacji

 

  1. W razie odstąpienia przez Gościa od rezerwacji usługi hotelowej, Operator zatrzyma wpłaconą opłatę, o ile zewnętrzny system rezerwacyjny (np. https://www.booking.com/) nie stanowi inaczej.

Rozdział 7: Odpowiedzialność

 

  1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Obiektu, chyba że szkoda powstała z winy Operatora.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w Obiekcie oraz na terenie przyległym z jego winy lub osób, za które odpowiada.
  3. Operator nie odpowiada za niedogodności spowodowane przyczynami od niego niezależnymi, takimi jak przerwy w dostawie mediów czy siła wyższa. 

Rozdział 8: Ochrona danych osobowych

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Paweł Kępczyński. Kontakt: rezerwacje@domnazalewie.pl.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji rezerwacji i obsługi klienta, zgodnie z RODO.
  3. Gość ma prawo do:
    • wglądu, poprawy, usunięcia swoich danych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  4. Szczegółowe informacje o polityce prywatności znajdują się na stronie www.domnazalewie.pl/polityka-prywatnosci

Rozdział 9: Procedura reklamacji

 

  1. Reklamacje można zgłaszać na adres: rezerwacje@domnazalewie.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię, nazwisko, dane kontaktowe,
    • opis problemu i żądanie klienta.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 

Rozdział 10: Polityka cookies

 

  1. Serwis może wykorzystywać pliki cookies, które służą identyfikacji przeglądarki Gościa podczas korzystania ze strony. Pliki cookies nie zawierają danych osobowych.
  2. Szczegółowe informacje na temat polityki cookies dostępne są na stronie www.domnazalewie.pl/polityka-cookies

Rozdział 11: Postanowienia końcowe

 

  1. Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Serwisie.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia usług będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
  4. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej [www.domnazalewie.pl] oraz w siedzibie Operatora.
Przejdź do treści